piątek, 11 maja 2012

Rozdział ósmy .

* Perspektywa Amandy .

          Gdy powiedziałam Kasi o moim spotkaniu z Zayn'em i zaproszeniu na obiad bardzo się ucieszyła. Postanowiłyśmy przebrać się w piżamy i pooglądać jakieś romansidła.
Przy oglądaniu komedii romantycznej zasnęłyśmy na sofie w salonie.
         Obudziłam się o 10, ta menda Kaśka już nie spała , krzątała się po kuchni. Podniosłam mój ciężki tyłek i podreptałam do kuchni.
- cześć mała.  - przywitała mnie Kaśś.
- heej kocie.
- jak się spało ?
- nawet, nawet, tylko plecy mnie bolą . - zaczęłam narzekać .
- zrobiłam jajecznice , chcesz ?
- tak , twoja jest najlepsza . - zaczęłam chwalić jedzenie zrobione przez Kaśkę .
- smaczengo . - powiedziała i podała mi talerz z jajecznicą.

O 12 Zayn napisał mi sms'a , że o 14 mamy być gotowe bo po nas przyjdzie. Miałyśmy 2 godziny , więc zaczęłyśmy się szykować . Poszłam na górę . Wzięłam prysznic, umyłam zęby, ubrałam to [klik] , zrobiłam lekki makijaż , włosy lekko podkręciłam lokówką . O 13:50 zeszłam gotowa na dół, Kaśka już tam na mnie czekała ubrana w to [klik] i oglądała jakiś nudny serial w TV. O 14 usłyszałyśmy dźwonek do drzwi . Od razu podniosłyśmy swoje tyłki z sofy i ruszyłyśmy w kierunku drzwi. Otworzyłam drzwi z wielkim uśmiechem na twarzy , na przeciwko mnie stał szczerzący się Zayn . Założyłam płaszczyk , buty i wyszliśmy z domu . Zakluczyłam drzwi i skierowaliśmy się w stronę domu chłopców.

* Perspektywa Zayn'a.

O 14 stałem już przez domem dziewczyn . Drzwi otworzyła mi uśmiechnięta Amanda , odwzajemniłem uśmiech . Dziewczyny założyły płaszczyki i ruszliśmy w kierunku mojego i chłopców domu.
Przepuściłem dziewczyny w drzwiach. Pomogłem zdjąść płaszcze i zaprosiłem do środka.
- Chłopaki !! Chodźcie do salonu !! - po tych słowach Niall , Harry , Louis i Liam pojawili się w pomieszczeniu.
- Chłopaki przedstawiam wam Amandę i Kate (bo tak kazała mi na siebie mówić) . - dziewczyny to są Ni....
- tak wiemy kto to jest. - odezwała się Kate . a chłopaki się zaśmiali.
- no tak . - odpowiedziałem
- Kaatee ! Amandaa ! - wydarł się Niall i przytulił dziewczyny. Oczywiście chłopaki zrobili to samo co Horan .

*Perspektywa Niall'a .

Ucieszyłem się jak zobaczyłem Kasie stojącą u nas w salonie. Myślałem , że już jej nigdy nie spotkam , a tu bum i jest dzisiaj u nas na obiedzie. Nie spodziewałem , że Malik zrobi nam taką niespodziankę i zaprosi dziewczyny do nas.
Liam poszedł do kuchni wyjąć kurczaka  z piekarnika .  Payne za chwilkę przyszedł i zaprosił wszystkich do jadalni. Zjedliśmy obiad w wpaniałych humorach . Z dziewczynami dobrze się dogadywaliśmy . Widziałem jak Zayn od czasu do czasu zerka na Ami , ale postanowiłem się nie wtrącać. Po obiedzie postanowiłem pokazać dziewczyną resztę domu .


____________________________
tak , tak wiem , nudny...



Zayn . ; ) uwielbiam to . ;)
miłego czytania . ;*

10 komentarzy:

  1. Świetne. Kiedy kolejny bo nie moge się doczekać !!! Dodaje się do obserwowanych.
    +Wpadniesz do mnie ? To dla mnie ważne bo dopiero zaczęłam ;-) byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością wpadnę . <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty blog!!! To jest genialne!!! Czekam na kolejne i dodaję się do obserwowanych...
    +Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam... Zajrzysz?
    http://zyciewampira-krwawasprawa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog, super piszesz ;D ;*
    hahahahah ten taniec mega xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje . ;* cieszę się , że się podoba . ; ) ; *

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać następny jeszcze w tym tygodniu ;);*

      Usuń